خبرهای داغ:
مسئول صندوق دخیره بسیجیان استان:

واریز مبلغ ۳۲۵ هزار تومان برای اعضای صندوق

حسین مهری مسئول صندوق دخیره بسیجیان استان:واریز مبلغ ۳۲۵ هزار تومان برای تمامی فرماندهان پایگاه محلات، دانشجویی، کارگری و طلاب استان و مستمری بگیران سازمان بسیج عضو این صندوق درسال ۱۴۰۰
کد خبر: ۹۳۳۴۵۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان:حسین مهری مسئول صندوق دخیره بسیجیان استان اظهار کرد: واریز مبلغ ۳۲۵ هزار تومان برای تمامی فرماندهان پایگاه محلات، دانشجویی، کارگری و طلاب استان و مستمری بگیران سازمان بسیج عضو این صندوق درسال ۱۴۰۰ انجام می شود.

مهری اضافه کرد: سالانه مبلغی به عنوان حق عضویت از سوی بسیجیان عضو این صندوق دریافت می شود که به صورت پس انداز در این صندوق نگهداری و مبلغی نیز  از سوی سازمان بسیج به این مبلغ افزوده شده و در پایان پنج سال عضویت به صورت چند برابری به اعضا پرداخت می شود.

وی گفت:در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۶۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت این صندوق در نظر گرفته شده بود که تمامی این مبلغ برای همه فرماندهان و مستمری بگیران عضو شده در صندوق از سوی سازمان بسیج پرداخت گردید.

مسئول صندوق دخیره بسیجیان استان خاطرنشان کرد:هر فرمانده و یا مستمری بگیری که هنوز عضو این صندوق نشده نیز میتواند با عضویت درسال جدید از این مبلغ بهره مند گردد و از خدمات رفاهی سازمان بسیج ابلاغی صندوق استفاده نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها