خبرهای داغ:
همدان- جبهه دشمنان انقلاب اسلامی یک هدف راهبردی مهم را دنبال می‌کنند و آن هدف ضربه به نظام اسلامی از روزنه انتخابات خرداد است.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۸۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

راهبرد مهم جبهه دشمنان انقلاب در روزنه انتخابات خرداد ۱۴۰۰خبرگزاری بسیج: آنگونه که رصد تحرکات امنیتی اطلاعاتی و رسانه‌ای دشمن نشان می‌دهد؛ جبهه دشمنان انقلاب اسلامی از سرویس‌های جاسوسی و خرابکاری آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی تا گروهک‌های منافقین و معاندین متحد و هماهنگ؛  یک هدف راهبردی مهم را دنبال می‌کنند و آن هدف ضربه به نظام اسلامی از روزنه انتخابات خرداد است.

هیاهوها و کمپین‌های «نه به جمهوری اسلامی» ماه‌ها است که تشکیل شده و ماهیت و مضمون این کمپین‌ها تحقق دو موضوع است:

اول: جلوگیری از برگزاری انتخابات در موعد مقرر که برای تحقق این امر، موضوع بی‌اعتنایی نظام به سلامت مردم در برگزاری انتخابات و نیز بی‌نتیجه بودن و فرمایشی بودن برگزاری انتخابات را تبیین می‌کنند.

در صورت همراهی مردم با این غائله؛ مردم برگزاری انتخابات را نشانه بی‌توجهی نظام به سلامت آنها می‌دانند و با تهدید امنیتی و تجمعات و اغتشاشات؛ خواهان به تعویق افتادن انتخابات می‌شوند؛ در نتیجه انتخابات برگزار نخواهد شد و کشور بی‌دولت شده و دچار چالش امنیتی خواهد شد.

دوم: در صورت برگزاری انتخابات؛ به دلیل فضای امنیتی حاکم بر کشور در نتیجه اعتراض و اغتشاشات و نیز وضعیت حاد کرونایی در کشور باعث کاهش شدید نرخ مشارکت مردم (زیر ۵۰ درصد) خواهد شد و نظام با چالش مقبولیت و مشروعیت و در نتیجه چالش امنیتی پایدار مواجه خواهد شد.

راهکار اساسی شکست راهبرد دشمن در انتخابات «بالا بردن نرخ مشارکت در یک انتخابات امن در موعد مقرر» است.

باید عموم ملت بصیر ایران را به این فهم مشترک رساند که مشکلات فعلی کشور نتیجه انقلاب نیست؛ بلکه نتیجه انتخاب است.

مشارکت بالا و دفع خطر و تهدید دشمن و به دنبال آن انتخاب صحیح رئیس جمهور و دولت جهادی؛ تنها راه و گام مثبت برای حل مشکلات و حرکت به سوی پیشرفت و تکامل و تحقق گام دوم و احیای تمدن ایرانی اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات