مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت:مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی رویداد تولیدات چندرسانه‌ای و محتوای فضای مجازی را در قالب افق روشن در سیستان و بلوچستان برگزار می کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ابوالفضل سرگزی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، از برگزاری رویداد ملی افق روشن خبر داد و گفت: مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی این رویداد را مبتنی بر تولیدات چندرسانه‌ای و محتوای فضای مجازی در محورهای؛ استقلال و آزادی، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی، مرزبندی با دشمن برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ثبت نام این رویداد از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت،افزود: علاقمندان می‌توانند در پنج قالب؛ مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی بعد از نهایی کردن ثبت نام، آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان ادامه داد: برای نفرات برتر جوایز نقدی و غیر نقدی مناسبی در نظر گرفته شده، اما مهم‌تر اینکه این افراد با حمایت سازمان بسیج دانشجویی به مجموعه‌های رسانه‌ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد.

گفتنی است، دانشجویان و علاقه مندان شرکت در این رویداد ملی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به  آدرس www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.
ارسال نظرات