هشدار اورژانس درمورد هفته هاي سخت کرونايي در نيشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از هفته های سخت کرونایی در نیشابور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۴۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور اظهارکرد: با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا و پیش بینی هفته‌های فوق العاده سخت پیش رو از شهروندان عزیز تقاضا میکنیم که رفت و آمد‌ها و تردد‌ها را به حداقل برسانند.

مصطفی افشارنیک افزود: از شهروندان عزیز تقاضا میکنیم کمتر از منزل خارج شوند و کمتر به منازل همدیگر بروند و مراقب کودکان و افراد مسن خانواده باشند و حتما از ماسک استفاده نمایند تا این روز‌های سخت و سیاه تمام شود.

 وی خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که هفته‌های آینده روز‌های خیلی خیلی سختی را پیش رو خواهیم داشت لذا از همه شهروندان تقاضا میکنیم با ماندن در منزل و دوری از تجمعات و دورهمی‌ها زنجیره‌ی انتقال این ویروس منحوس را قطع نمایند.

مصطفی افشارنیک یادآورشد: با ابلاغ سازمان اورژانس کشور تشکیل پرونده سلامت کارکنان اورژانس ۱۱۵ از سال قبل آغاز شد و براین اساس برای تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ پرونده سلامت شامل:آزمایشات طبی، طب کار و تست روان شناسی تشکیل شد.  
 وی ادامه داد: پس از دریافت نتایج و آزمایشات، کارکنان ۱۱۵ به متخصصان مورد نظر ارجاع داده شدند تا مشکلات و بیماری‌های شغلی خود را رفع نمایند.
 
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده  پرونده سلامت کارکنان اورژانس سالانه بروز خواهد شد تا وضعیت سلامت کارکنان مداوم مورد پایش قرار گیرد تا با تشخیص به موقع آسیب‌ها و بیماری‌های ناشی از کار، اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از عوارض  و آسیب‌های شغلی صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها