ساری-حجت الاسلام هدایتی با انتقاد از برخی  سیاست‌های غلط که تلاش بر حذف نام ویاد این شهید از کتب درسی دارند، گفت:عده‌ای بدنبال بزک کردن دشمن هستند و نمی‌دانند نام شهید از دل‌ها و تاریخ حذف نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۶۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
نام شهید حذف شدنی نیست/ عده‌ای بدنبال بزک کردن دشمن هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن در آیین افتتاحیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان سپاه تنکابن که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه امام حسن مجتبی (علیه السلام) برگزار شد گفت:باید  در همه حال شاکر خداوند باشیم از اینکه توفیق حضور در ماه مبارک رمضان را ما ارزانی داشت.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان اینکه  عمر ما در عالم داری کمیت وکیفیت است، افزود: کمیت (طول عمر) دست مانیست، اما کیفیت (عرض عمر) دست بنده خداست.
 
امام جمعه تنکابن ادامه داد:عرض عمر، کهکیفیت عمر با برکت باشد؛ ۹۰ سال خدا به بنده عمر می‌دهد، اما به اندازه ۹۰ روز تأثیر ندارد، اما در مقابل مثل شهید فهمیده با ۱۳ سال عمر چقدر تأثیر گذار است که بنیانگذار انقلاب او را رهبر خطاب می‌نماید.
 
حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی  سیاست‌های غلط که تلاش بر حذف نام ویاد این شهید از کتب درسی دارند، گفت:  عده‌ای بدنبال بزک کردن دشمن هستند و نمی‌دانند نام شهید از دل‌ها و تاریخ حذف نمی‌شود.
 
امام جمعه تنکابن با اشاره به شهید حاج قاسم سلیمانی که عمرشان دارای کیفیت و اثرپذاری بود، خاطرنشان کرد: این به معرفت وشناخت برمی گردد که معرفت شامل اعتقاد، عمل و اخلاق می‌شود.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان اینکه اگر عالم باشد، اما اخلاق نداشته باشد زمین می‌خورد، اضافه کرد: بدون اعتقاد هم  نمی‌شود زندگی کرد چرا که نظام، هستی آفرین وهستی بخش دارد  و دستورات زندگی فروع دین واحکام الهی است.
 
 
گفتنی است، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نیکنام مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن به چگونگی اجرای برنامه‌ها پرداخت  و دو نفر از قاریان برتر شهرستان نیز به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها