خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۱۱۴ بسته غذایی در طرح باران همدلی شاهرود

شاهرود_مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: ۱۱۴ بسته معیشتی در قالب طرح باران همدلی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۱۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
تهیه و توزیع ۱۱۴ بسته غذایی در طرح باران همدلی شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط بیماری کرونا اقدام به تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان و اقشار کم برخوردار این شهرستان نمود.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: در این راستا موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در حرکتی جهادی اقدام به تهیه و توزیع ۱۱۴ بسته غذایی در قالب طرح باران همدلی بین اقشار نیازمند کرد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، تولید ماسک، ضدعفونی اماکن عمومی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان، راه اندازی مرکز مشاوره مجازی و تلفنی از جمله اقدامات اساسی و ارزشمند موسسه فرهنگی بین الحرمین بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب رزمایش مواسات بیش از پیش مورد توجه قشر مذهبی و مجاهد جامعه قرار گرفته است.
ابراهیمی بیان داشت: مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود نیز برای روز‌های آتی ماه مبارک رمضان هم بدنبال تهیه بسته غذایی و توزیع آن بین محرومان خواهد بود، اظهارداشت: این اقدامات در قالب طرح مواسات و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری-مدظله العالی- در مورد ایجاد مواسات و همدلی در جامعه انجام شده و امیدواریم تارفع گرفتاری‌ها از جامعه ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار