خبرهای داغ:
محراب کاظمی
حوزه مقاومت بسیج ۱۲ بقیه الله الاعظم عج

جلسه قرارگاه حافظان سلامت پایگاه شهید باهنر حوزه ۱۲ بقیه الله

اولین جلسه قرارگاه حافظان سلامت محله ی جیلان آباد در اولین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۶۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام اولین جلسه قرارگاه حافظان سلامت محله جیلان آباد در اولین روز از ماه مبارک رمضان با دعوت اعضا از طریق پیامک ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر جیلان آباد تشکیل گردید . 

ابتداء آقای قاسمی فرمانده پایگاه بسیج شهید باهنر ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ و ماه مبارک رمضان پیرامون ضرورت تشکیل جلسه و اوضاع و احوال ویروس کرونا صحبت کردند و دستور جلسه را بیان نمودند . ۱ - با توجه به اوضاع و احوال بحث اصناف که در این زمان باید بسته باشند ۲- بحث معیشتی مردم با اوضاع و احوال کنونی۳- موضوع مریضی ناشی از کرونا و شناسایی و اموزش و درمان ۴- پرکردن اوقات فراغت جوانان با توجه به تعطیلی مدارس ۵- محتوا سازی مجازی برای استفاده جوانان و خانواده ها ۶ - بحث امنیت منطقه و پیشگیری های لازم از وقوع جرم ۷- کمک مومنانه و دادن بسته های معیشتی به نیازمندان در منطقه .

پس از صحبت های آقای قاسمی خانم رنجبر نماینده مرکز جامع سلامت جیلان آباد آمار کرونا در منطقه جیلان آباد را که شامل سه روستا میباشد را ۳۰ نفر اعلام کردند که مثبت بوده و تحت درمان هستند و رو به بهبودی .

همچنین پیگیری مبتلایان به سرما خوردگی.. از طریق تماس و نهایت ارجاع به تست و پیگیری تا نتیجه نهایی و تست از اطرافیان بیمار تا حدود ۱۰ نفر . 

فرمانده پایگاه و جانشین در بسیج حضرت سمیه س جیلان آباد نیز اعلام آمادگی نیروهای بسیج برای هرگونه کمک در مرکز جامع سلامت جیلان آباد و هرگونه کمک از طریق خیرین و _سپاه را پیرامون کمک مومنانه و بسته های معیشتی اعلام نمودند . 

آقای مهندس ایرانی مدیرعامل شرکت تعاونی جیلان آباد نیز پیرامون اقلام حمایتی برای معیشت مردم از طریق تعاونی را بیان نمودند و اینکه سعی شده بدون اجتماع کردن توزیع انجام گردد و پیرامون حمایت بسیج از تجمعات ایرانی و ویژه اتباع خارجی در کوچه و خیابان و کسبه را بیان کردند ویژه اینکه اتباع خارجی ماسک هم نمیزنند.  

 معاونت عملیات پایگاه بسیج نیز پیرامون اقتدار بسیجیان در هرگونه امنیت در حوزه سلامت و حفظ جان و مال صحبت کردند و اینکه پایگاه بسیج شهید باهنر در کنار مرکز جامع سلامت جیلان آباد آماده خدمت بوده و هست . 

آقای احمد غلامرضایی در مورد تعطیلی مدارس با توجه به دور چهارم کرونا صحبت کردند و فرمودند خانواده ها مواظب باشند امروز کنترل از خانه باید صورت گیرد گوشی که در دست جوانان است بدون آموزش استفاده است و محتوا سازی صورت نگرفته خانواده ها سعی کنند محافظت کنند از استفاده تلفن همراه و اوقات فراغت جوانان را فراهم بیاورند که جوانان ان ها دچار چاقی نشود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار