باگذشت ۴۲ سال از تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به‌ عنوان یک سازمان نظامی مقتدر حرفه‌ای و تأثیرگذار و امنیت‌آفرین برای مردم و هراس‌ناک برای دشمن مطرح کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۸۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک به مناسبت گرامیداشت روز ارتش بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 
 
۲۹ فروردین ماه یاد‌آور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام‌بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است که برپیشانی آن اقدام راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خنثی‌سازی توطئه تضعیف و انحلال ارتش و ایجاد زمینه‌های لازم برای تولد ارتشی مقتدر و مکتبی در تقویت ظرفیت‌های نظام و ملت ایران برابر جبهه ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می‌درخشد.

ناکامی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در اجرای توطئه خطرناک حذف ارتش، حضور ارتشیان غیور و دلاور در کنار سایرمدافعین کشور و انقلاب در راستای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و حراست از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی که به‌ ویژه در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای تاریخ ساز و آموزنده دارد را رقم زد.

اینک باگذشت ۴۲ سال از تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به‌ عنوان یک سازمان نظامی مقتدر حرفه‌ای و تأثیرگذار و امنیت‌آفرین برای مردم و هراس‌ناک برای دشمن مطرح کند.

وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه در شهرستان کنارک با ویژگی‌ها و دامنه‌های مأموریتی متفاوت به لحاظ ارتباطات، تعاملات وهمکاری‌های راهبردی یکی از مزیت‌های منحصربه فرد سازمان نیرو‌های مسلح در شهرستان کنارک است که ناکامی اهداف شیطانی دشمنان در عرصه‌ ایجاد اختلاف و ابهام‌ افکنی در نیرو‌های مسلح شهرستان و مدافع میهن اسلامی شده است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی به فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت‌مدار این سازمان در شهرستان کنارک ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دفاعی امروز این شهرستان که در سایه تأسی به وصایای جاودان امام راحل(ره) و منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) وهوشمندی و هوشیاری نیرو‌های مسلح و مجاهدان و متخصصان عرصه صنعت دفاعی بومی وبازدارنده شهرستان درنقطه‌ای ازاطمینان وکارآمدی تعیین‌کننده وسرنوشت‌ساز قرارداردکه هرگونه خطای راهبردی دشمن در ورود به تهدیدات عملی علیه جمهوری اسلامی را با پاسخ قاطع، شدید و ویران‌کننده مواجه خواهدساخت.

این حقیقتی است که سردمداران نظام سلطه و استکبار را وادار به اعتراف و اعلام شکست به کارگیری احتمالی گزینه نظامی علیه ایران کرده است.
ارسال نظرات