خبرهای داغ:
همدان-فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی عروج شهادت‌گونه جانباز سرافراز سردار «حجازی»، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۱۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) در پی درگذشت سردار حجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی عروج شهادت‌گونه جانباز سرافراز سردار «سیدمحمد حسین زاده حجازی»، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.


متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انالله و انا الیه راجعون

عروج سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌تردید  یاد، خاطره و نقش آفرینی‌های سترگ و مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن سردار ارجمند و مخلص در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی طی سال‌ها، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش او از درگاه حضرت کبریایی برای آن عزیز علو مرتبت و جایگاه و همجواری با شهیدان کربلا و برای بیت مکرم، بازماندگان گرامی و آحاد همرزمان دلاور ایشان ثبات قدم و پایداری در خدمت به اعتلای اسلام، انقلاب و ملت ایران مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار مظاهرمجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

حسین علی

نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات