خبرهای داغ:

خدمات بسیجیان هندیجان به آسیب دیدگان کرونایی

در ماه مبارک رمضان و شرایط گرمایی ، بسیجیان هندیجان در حال خدمات رسانی جهادی به قشر آسیب دیده کرونایی و افراد مبتلا به کرونا و محرومان در شهرستان هندیجان هستند .
کد خبر: ۹۳۳۵۱۳۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان : بسیجیان گروه های جهادی و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان هندیجان بصورت روزانه با توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم و ماسک های رایگان و ضدعفونی محیط زندگی مردم شهری وروستایی با توکل بر خدا و پیروی از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری در خط مقدم جهاد قرار دارند.

 

باشیوع ویروس منحوس کرونا، بسیجیان طرح شهید علی هاشمی حوزه شهری شهید مزارعی ناحیه سپاه هندیجان و شورای حوزه بسیج در ورودی شهرستان هندیجان به سمت ماهشهر، ایست وبازرسی راه اندازی نمودند که با زبان روزه و در هوای گرم و رطوبت در حال خدمات رسانی جهادی برای مردم شهرستان هستند

 

مردم با دلگرمی از تلاش بسیجیان هندیجان در مقابله با ویروس کرونا همواره تقدیر و تشکر دارند و گروه های جهادی و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بابرنامه ریزی به خانواده های کرونایی تعداد خوبی پر س غذای گرم یا بسته های معیشتی را در میانآنها توزیع می شوند.

 

در ادامه گزارش خبری، وضعیت کرونا اسفبار است و بسیج و سپاه، با تمام ظرفیت ها پای کار هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی با کمک تعدادی ازمردم شهرستان برای مهار ویروس کردنا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها