خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در گرگان

فخرالدین گفت: به همت سپاه، بسیج شهرستان گرگان و حمایت خیران در سه مرحله بالغ بر سه هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۷۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: با توجه به اپیدمی کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود آمده از آن بسیج و سپاه در قالب چند طرح نسبت به کمک های مومنانه و انسانی اقدام کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: در مراکز جامع سلامت از ظرفیت خواهران و برادران بسیجی به منظور غربالگری و حفظ سلامت سالمندان در سطح شهرستان گرگان در ایام نوروز با تماس های تلفنی و بررسی وضعیت سلامت آنها اقدام شد.

 

فخرالدین یادآور شد: تهیه بسته های بهداشتی برای خانواده جانبازان به ویژه جانبازانی که مشکلات حرکتی داشتند در این ایام تلاش کردیم.

 

وی گفت: تاکنون سپاه ناحیه گرگان با بهره گیری از ظرفیت خیران در بیست مرحله رزمایش مواسات و همدلی را برگزار کرده و در طول این مدت ۷۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده و نیازمندان توزیع کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان این رزمایش در سه مرحله تدارک دیده شده است که در مرحله نخست آن یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده در شهرستان توزیع می شود و در تلاش هستیم که در دو مرحله دیگر نیز بالغ بر یک هزار بسته معیشتی توزیع شود.

 

فخرالدین یادآور شد: یکی از ویژگی های جامعه مهدوی مواسات و همدلی است و همه کسانی که از نظر معیشتی شرایط خوبی دارند می توانند اطرافیان خود را مورد حمایت قرار دهند و این مهم جزو ویژگی های مومن به شمار می رود.

 

وی گفت: پایگاه های بسیج و سپاه در سطح شهرستان در امر مواسات و همدلی فعال هستند و از حمایت و ظرفیت های خیران در این امر استقبال می کنیم و تاکید و تلاش ما این است که بسته های معیشتی به شکل آبرومندانه و با حفظ کرامت در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها