محمدرضا حقدادی
رئیس بیمارستان تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام از ویزیت رایگان بیش از هزار بیمار در بیمارستان ۳۲ تختخوابی و برپایی ایستگاه خدمات درمانی هم‌زمان با گرامیداشت دهه ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
سرهنگ پزشک محمدرضا تولیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،   با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه ارتش جمهوری اسلامی بیش از هزار بیمار به‌صورت رایگان در بیمارستان ۳۲ تختخوابی تیپ ۳۸ زرهی و همچنین با برپایی ایستگاه خدمات درمانی در محل میدان شهدای شهر به مراجعین خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده به بیماران و مراجعین افزود: در بیمارستان ۳۲ تختخوابی ارتش توسط کادر درمان به مراجعین و بیماران خدمات اورژانسی، آزمایشگاهی، رادیولوژی، دندان‌پزشکی، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، اورولوژی و جراحی ارائه می‌شود و خدمات رایگان تا سوم اردیبهشت همچنان ادامه دارد.

 وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش و سپاه به‌ویژه امیران و سرداران شهید قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لغو رژه موتوری و انفرادی توسط کارکنان تیپ و کادر درمان محفل معنوی عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها