مسئول پیگیری امور ایثارگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

تجلیل و سرکشی از ۱۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در شهر کرج

شادمان از سرکشی از ۱۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس با همکاری بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) کرج و گروه‌های مسجدمحور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین شادمان، مسئول امور ایثارگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در جمع رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از سرکشی از ۱۰ هزار یادگار دوران دفاع مقدس شامل رزمندگان بسیجی، سپاهی، ارتشی، انتظامی و ... با همکاری بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) کرج و گروه‌های مسجد محور در سال جاری خبر داد.

تجلیل و سرکشی از ۱۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در شهر کرج

وی با بیان اینکه در این دیدار‌ها لوح سپاس فرمانده کل سپاه به رزمندگان اهدا می‌شود، اظهار کرد: براساس بروزرسانی اطلاعات یادگاران دفاع مقدس، خدمات متنوعی به آنان ارائه خواهد شد.

مسئول امور ایثارگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تأکید کرد: مطالبات جامعه ایثارگران را با قاطعیت و به‌صورت قانونی و با تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولین شهری پیگیری خواهیم کرد.

شادمان ادامه داد: این مطالبات شامل ۵۱ نوع خدمت و براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۹ و ابلاغ مقام معظم رهبری به امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است.

وی از ارائه دو هزار عنوان خدمات به ایثارگران در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این خدمات شامل پیگیری مشکلات حقوقی و درمانی، ارائه مشاوره‌های تخصصی، تامین سبد کالای معیشتی و تشکیل گروه‌های جهادی جهت خدمت رسانی در مناطق محروم استانی و کشوری بوده است.

شادمان نقش ایثارگران را در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، کلیدی و محوری دانست و عنوان کرد: ما به عنوان سربازان ولایت در خط مقدم حفاظت و حراست از گوهر ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران تمام همت و تلاش خود را بکار می‌گیریم.

مسئول امور ایثارگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان گفت: پیگیری امورات خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون از اولویت‌های کاری ماست و تاکنون نیز توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار