خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان در پيامي عروج ملکوتي سردار حجازي را تسليت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۳۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پيامي عروج ملکوتي سردار حجازي را تسليت گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

سردار حجازی جانشین سپاه قدس با عروج خود به نزد سردار دل‌ها رفت یادش گرامی باد؛ نام او در صدر فاتحین نهایی قدس خواهد درخشید.

 این سردار عزیز بیش از 40 سال خود را پیش مرگ مردم ایران و حتی جهان اسلام کرده بود نقش ایشان درسرکوبی داعش در کنارسردار دلها در تاریخ فراموش ناشدنی است.

 خداوند مهربان این سردار شهید ما را با امام حسین علیه السلام محشور گرداند.

سردار حجازی در ۱۳۸۶ خورشیدی با حکم رهبری به ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران منصوب شد و کمتر از یک‌سال بعد و در زمانی که محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه بود، او به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران منصوب شد و مدتی بعد یعنی در ۲۲ تیر ۱۳۸۷ خورشیدی از طرف فرمانده کل سپاه با حفظ سمت به عنوان جانشین قرارگاه ثارالله سپاه معرفی شد که فرماندهی این قرارگاه بر عهده خود سردار جعفری بود.

در ۳۰ دی ۱۳۹۸ خورشیدی و بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب سردار قاآنی را که جانشین فرمانده سپاه قدس بود به عنوان فرماندهی سپاه قدس منصوب کرد و به تبع آن سردار حجازی طی حکمی از طرف فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها