خبرهای داغ:

پيام فرمانده سپاه ميامي در پي درگذشت مادر شهید نورالله حدیدی

فرمانده سپاه ناحیه میامی با صدور پیامی درگذشت مادر شهید نورالله حدیدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۱۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ کشاورزيان فرمانده سپاه ناحیه میامی با صدور پیامی درگذشت مادر شهید نورالله حدیدی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.
«و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی کند. به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند. و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، آنان را درمی آورد»

درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فاطمه حدیدی» مادر شهید والا مقام نورالله حدیدی، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
صبر در مقابل مصیبت فرزند خویش شخصیتی زینب‌گونه از ایشان ارائه کرده بود، همان‌گونه که استقامت و پایمردی همراه با بصیرت در دفاع از انقلاب و ولایت از او شخصیتی ممتاز ساخته بود که همگان باید از این همه ایمان، رشادت و فداکاری درس بگیریم.
حقیقا مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و تقدیم اسلام نمودند.
اینجانب فقدان اين مادر صبور و مقاوم را به خانواده بزرگوار ایشان تسليت می‌گويم.و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا و فرزند شهیدش را برای مصیبت‌دیدگان صبر جزیل مسئلت می‌کنم.

سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان
فرمانده سپاه ناحیه میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها