خبرهای داغ:
حجت الاسلام باراني امام جمعه مهديشهر گفت: خوشحال کردن مومنان به معناي خوشحال کردن خداوند است.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام باراني امام جمعه مهديشهر در سلسله جلسات اخلاق با موضوع سبک زندگي گفت:  تکريم و احترام به ديگران ، انسان ها را شبيه به پيغمبر مي کند.

وي افزود: همه بايد ديگر مومنان را تکريم و احترام کنند و اگر مومني را تکريم کنيم به منزله تکريم خداوند است که بلا را از ما دفع مي کند.

او ادامه داد: تکريم و احترام به ديگران باعث افزايش رزق و روزي انسان مي شود و خوشحالي مومنان به معناي خوشحالي خداوند است.

حجت الاسلام باراني تصريح کرد: در روايات بيان شده است که احترام مومن از احترام خانه خدا بالاتر است و اين نشان از اهميت بالاي احترام مومنان به يکديگر دارد.

امام جمعه مهديشهر خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) مي فرمايد خداوند مومن را از نور و عظمت خودش آفريد و اگر انسان به مومني طعنه اي بزند ، از ولايت خداوند خارج شده است و شريک شيطان مي شود.

وي افزود: احترام به والدين از مهمترين مصاديق احترام به ديگران است که همه بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.

او ادامه داد: احترام و تکريم به پدر و مادر موجب سلامتي و طول عمر انسان مي شود و همه بايد به پدر و مادر خود به بهترين شکل ممکن احترام بگذارند.

حجت الاسلام باراني تصريح کرد: در قرآن بر نيکي به پدر و مادر تاکيد فراواني شده است و پاداش بزرگي در نزد خداوند دارد.

امام جمعه مهديشهر خاطرنشان کرد: احترام به همسر و فرزندان بسيار مهم است که مورد تاکيد فراوان قرار گرفته است و همه بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها