خبرهای داغ:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهید حجازی با تفکری استراتژیک‌‌ امنیت ‌منافع ملی ایران را تاأمین کرد، گفت: اخلاص و تواضع او مقابل عموم مردم و بسیجیان زبانزد بود.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار یحیی رحیم‌صفوی صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار حجازی اظهار داشت: جوانان عزیز و همشهریان، ملت‌های بزرگ و متمدن در جهان عناصری هویت‌بخش در اختیار دارند که شناسنامه آن ملت و ترسیم کننده افق‌های تمدن‌ساز آینده آن ملت هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و شهدای ایران و شهدای مدافع حرم، نماد و نمایشگر هویت انقلاب اسلامی و ملت‌های بزرگ مسلمان منطقه و ملت‌های تمدن‌ساز هستند.

وی بیان کرد: شهیدانی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سردار حجازی، حاج حسین خرازی، حاج عبداله میثمی و حاج احمد کاظمی، خالق و آفرینش‌گر و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با مرکزیت انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در قرن حاضر هستند.

رحیم‌صفوی با بیان اینکه محصول دفاع مقدس شکل‌گیری جبهه مقاومت، از لبنان و سوریه از دریای مدیترانه تا یمن و دریای سرخ و اقیانوس هند و خلیج فارس شده است، گفت: نیروی قدس سپاه و شهیدان مدافع حرم و شهیدانی همچون سردار حجازی دفاع و امنیت عمیق از کشورمان ایران و منافع منطقه‌ای و ملی ایران را در مقابل تهدیداتی از رژیم صهیونیستی و آمریکا و عوامل دست‌ساز آن‌ها همچون داعشی‌‎ها شکل دادند و در شکست توطئه‌های آمریکایی‌ها برای شکل‌گیری خاورمیانه جدید و شکست داعشی‌ها نقش اساسی را داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مدافعان حرم و جبهه مقاومت بنای مقاومت در منطقه را مستحکم ساختند، تصریح کرد: خون شهید حجازی و قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای و همکاران آمریکا و صهیونیست را در منطقه همه را باطل و خنثی کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سردار حجازی در عرصه‌های خدمت به مردم با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی و با راه‌اندازی بسیج سازندگی و با کمک به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران یک پیام الهام‌بخش و ماندگاری برای جوانان بسیجی و پاسدار به یادگار گذاشت که می‌تواند الگویی برای کمک به دولت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در سراسر کشور باشد.

وی افزود: درسی که شهیدانی همچون حجازی و قاسم سلیمانی به جوانان امروز ایران و جبهه مقاومت آموختند، این است که در جهان امروز و در مقابل استکبار جهانی باید مقتدر، مستقل و متکی به عوامل و مؤلفه‌های قدرت ملت‌های خودمان باشیم.

صفوی اضافه کرد: سال‌ها است که ملت‌های مظلوم لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و فلسطین در مقابل اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی و عوامل آن‌ها ایستاده‌اند و خون شهیدان افغانستانی و عراقی پس از ۲۰ سال با حول و قوه الهی با تأسی از روحیه مقاومت و الگو گرفتن از جبهه مقاومت و حضور نیروهای مردمی به زودی سبب اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: به فضل الهی و عنایات ۱۴ معصوم و به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و امام زمان (عج) صاحب انقلاب اسلامی و به برکت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و با رهبری‌های خردمندانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و به حول قوه الهی و حضور مردم در صحنه و پیوستگی و انسجام ملت و حکومت، از وضعیت نامطلوب فعلی عبور خواهیم کرد و سال‌های رونق اقتصادی و گشایش در زندگی مردم و رسیدن به وضعیت مطلوب و قابل قبول برای عموم مردم و ساختن ایرانی مستقل، آباد و آزاد و الگو برای تمامی ملت‌های اسلامی فرا خواهید رسید.

وی با تقدیر از مردم اصفهان، بسیجیان، خانواده ۲۳ هزار شهید استان اصفهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با شهادت این سرداران بزرگ، جوانان برومند و شجاع دیگری این پرچم را با قدرت و صلابت بیشتر به دست خواهند گرفت.

ارسال نظرات