مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن:

شهادت،مزد اخلاص و خودسازی است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن با اشاره به خودسازی شهدا گفت:  نقش والدین وخانواده شهدا در تربیت وخودسازی فرزندان ستودنی است که مزد این اخلاص و خودسازی هم شهادت است.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۴۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
شهادت،مزد اخلاص و خودسازی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با گرامیداشت روز ارتش حجت الاسلام نیکنام مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن به همراه اعضای دفتر نمایندگی، ولی فقیه و سروان پاسدار شمس فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) نشتارود با خانواده سربازشهید مظاهرابراهیم گیلانی از شهدای ارتش با رعایت اصول بهداشتی دیدار کردند.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن گفت:همه شهدا با هدف اعتلای کلمه الله به جهاد رفتند و بهترین متاع که جانشان بود را ایثار نمودند.

 حجت الاسلام نیکنام افزود: در دوران انقلاب و دفاع مقدس کلیه نیرو‌ها برای اعتلای کلمه الله با فرمان امام در دفاع مقدس حضور داشتند واگر این دفاع نبود، معلوم نبود چه بلایی برسرما می‌آمد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن تاکید کرد:جانفشانی شهدا باعث شد، فصل جدیدی در جمهوری اسلامی باز شود  و شهید صیاد شیرازی ثابت کرد رنگ، لباس، درجه در ولایتمداری فرقی ندارند وهمه در یک مسیر هستند.

 حجت الاسلام نیکنام  با اشاره به خودسازی شهدا گفت:  نقش والدین وخانواده شهدا در تربیت وخودسازی فرزندان ستودنی است که مزد این اخلاص و خودسازی هم شهادت است.
 
شهادت،مزد اخلاص و خودسازی است

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار