خبرهای داغ:
نانگیر گفت: تسهیلات قرض الحسنه با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است که به خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات متناسب با فعالیت و آسیب آنها از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۸۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، رقیه نانگیر در شورای اطلاع رسانی استان قزوین، بیان کرد: با شیوع کرونا همه مشاغل از حوزه آموزش تا کسب و کار و فعالیت های اقتصادی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ها و نشریات با شیوع کرونا واقعا آسیب دیدند،افزود: این مشاغل ضمن اینکه حجم فعالیت های آنها با همه گیری کرونا بیشتر شد هیچگاه عقب ننشستند و همیشه در کنار ستاد مبارزه با کرونا بودند و نقش مهمی در مهار آن ایفا کردند.

نانگیر افزود: برای جبران بخشی از آسیب های این حوزه، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است که به خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات متناسب با فعالیت و آسیب آنها از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات به رسانه های معرفی شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود تا بتوانیم گامی را برای تقدیر از تلاش های رسانه های استان در شرایط سخت کرونایی برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها