خبرهای داغ:
نامدار گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۹ بیمار دیگر در بیمارستان های استان بستری شدند و متاسفانه ۱۰ نفر از هم استانی های عزیز به دلیل ابتلا قطعی به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۸۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قزوین بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۹ بیمار دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که مجموع افراد بستری در بیمارستان های استان در حال حاضر به ۶۸۱ بیمار رسید.

وی با اشاره به تعداد فوتی های کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از هم استانی های عزیز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

نامدار اظهار کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا(سرپایی و بستری) در مدت یادشده به ۸۴۸ نفر رسیده و در حال حاضر ۴۷ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به ترخیص بیماران کرونایی اضافه کرد: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری استان، امروز ۹۹ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

گفتنی است از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۳۲۲ نفر در اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان های استان بستری شده و متاسفانه یک هزار و ۴۷۷ نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا در استان، جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها