خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با اعلام توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به هنرمندان استان فارس، از آغاز گام دوم طرح جهادی سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان "سلامت‌یار هنرمند" خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۴۳
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجید میکائیلی در جمع خبرنگاران، با اعلام توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به هنرمندان استان فارس، از آغاز گام دوم طرح جهادی سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان "سلامت‌یار هنرمند" خبر داد.

وی اظهار داشت: تاکنون 5 مرحله کمک‌های مومنانه از ابتدای سال گذشته داشته‌ایم و اکنون در پنجمبن مرحله، 400 بسته کمک‌های مومنانه تهیه شده که از این تعداد 200 بسته به هنرمندان در سطح شهر شیراز و مابقی نیز به کانون‌های بسیج هنرمندان در سایر شهرستان‌های استان ارسال شد تا در اختیار هنرمندان قرار گیرد.
میکائیلی در ادامه، در تشریح خدمات بسیج هنرمندان استان، تشریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند که در بسیج هنرمندان استان فارس از ابتدای سال برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس منحوس کرونا دنبال شد، اجرای گام دوم طرح جهادی سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان "سلامت‌یار هنرمند" است.
وی افزود: ابعاد اجرای این گام ارزشمند را به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ کردیم و در دستور کار آنان قرار گرفت تا با ایجاد سازوکار مناسب، افراد درگیر با ویروس کرونا از قشر هنرمند را شناسایی و آن‌ها را به مراجع مربوطه برای درمان معرفی کنیم.
تشکیل تیم‌های داوطلب جهت خدمت‌رسانی به صورت شبکه‌ای در همه شهرستان‌ها، معرفی هنرمندان مشکوک به کرونا به مراجع پزشکی، کمک به قرنطینه بیماران هنرمند کرونایی، و کمک مومنانه به خانواده‌های هنرمند، از دیگر برنامه‌هایی است که میکاییلی به عنوان برنامه‌های شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در خدمت رسانی به هنرمندان عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه هفته هنر انقلاب در استان فارس، تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی نقش بسزایی در هفته هنر انقلاب داشتند و بحث کمک‌های مومنانه به عنوان اختتامیه برنامه‌های این هفته انجام شد.
میکائیلی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در نگاه اجتماعی به هنر و هنرمند، استفاده از ظرفیت و پرورش هنر متعهد است، افزود: این نگاه را باید برای گسترش خلاقیت‌های هنری در استان فارس در دستور کار قرار دهیم و از ظرفیت هنرمندان با این نگاه اجتماعی که به هنرمندان در سراسر استان فارس داریم، استفاده کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار