خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئولان کرمانشاه در پی ‌شهادت ‌سردار حجازی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی استان در پیامی مشترک عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۸۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی استان در پیامی مشترک عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است،

خبر عروج سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران‌های مختلف صرف جهاد فی سبیل‌الله و پاسداری از اسلام و انقلابی نمود و موجب اندوه فراوان گردید.

این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان‌های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران منشأ خیر و خدمات ارزنده بود.

لذا اینجانبان شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت ولیعصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران و همچنین خانواده و هم‌رزمان ارادتمندان و هم‌رزمان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستاریم.

 

ارسال نظرات