معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکانپذیر است، گفت: فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت نظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۰۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان اظهار داشت: رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات به عنوان استانداردهای حداقلی برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا به شمار می آید که به تمام استان های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط امروز حداقل کاری است که ما می توانیم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از گسترش کرونا انجام دهیم.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه آمار ابتلا ، بستری و فوت کرونا در استان و کشور نشان دهنده افزایش شیوع کرونا و سرکش شدن این بیماری است، گفت: اگر می خواهیم کرونا را کنترل کنیم، تنها راه رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

بسطامی تاکید کرد: افرادیکه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند نه تنها جان خود را به خطر می اندازند، بلکه با بی توجهی و حضور خود در اجتماعات موجب می شوند دیگران را نیز مبتلا کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه طی روزهای آتی، آمارهای مبتلا، بستری و فوتی کرونا در استان بیش از پیش افزایش یابد، امکانات و تجهیزات و ظرفیت تخت های بیمارستان های استان جوابگوی بیماران نخواهد بود که در این شرایط امکان کنترل بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.

معاون استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم بگونه ای عمل کنیم که وضعیت کرونا در استان به حالت مطلوب بازگردد که رسیدن به این مهم جز با همکاری و مساعدت عامه مردم میسر نخواهد شد.

بسطامی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در استان گفت: واکسیناسیون این گروه در حال انجام است و امیدواریم با تولید و واردات واکسن کرونا نسبت به واکسیناسیون گروه‌های بیشتر از جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش بسیج، در این نشست مقرر شد کلیه دستگاه‌های مرتبط و اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان که مصوبه داشته اند در نشست فردا عملکرد خود در راستای مقابله با کرونا ارائه دهند.

ارسال نظرات