خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مهم‌ترین چالش استان اصفهان تامین‌ آب‌ آشامیدنی، کشاورزی و تامین انرژی است که باید برای رفع این مهم اقدامی اساسی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۶۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه افتتاح پنج طرح زیربنایی برق در هفته سوم طرح ملی پویش الف–ب–ایران در سالن اجتماعات برق منطقه‌ای استان اظهارکرد: اجرای و تکمیل طرح‌های آب این استان باید در اولویت قرار گیرد زیرا شرایط تامین آب در این منطقه با مشکل مواجه شده است.

وی تصریح کرد : وضعیت آب در این منطقه ایجاب می‌کند که اجرای طرح‌های جدید انتقال آب کلید بخورد و طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود تا در آینده مشکلی برای تامین این نیاز ضروری و حیاتی به وجود نیاید.

طرح پویش هر هفته موجب رقابت سالم در استان ها شد

غلامی بیان کرد: اقدام ارزشمند وزارت نیرو با طرح پویش هر هفته الف ب ایران موجب نظم و انضباط مستمر در برنامه ریزی در افتتاح پروژه‌های عمرانی، توسعه‌ای، اشتغالزایی، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در استان‌ها و نهادها شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: مهم ترین چالش پیش روی استان با توجه به کاهش قابل توجه بارش‌ها در سال آبی به میزان ۳۵ درصد نسبت به میانگین بلندمدت و ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تامین آب آشامیدنی، کشاورزی و تامین انرژی استان است که امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها و سرمایه گذاری‌ها با مشارکت بخش خصوصی جبران شود.

ضرورت توجه ویژه در طرح های زیرساختی برق استان

ایشان تصریح کرد: درخواست می‌کنیم نسبت به تکمیل و تسریع پروژه‌های نیمه تمام به‌ ویژه در بخش آب آشامیدنی، صنعت، کشاورزی و شروع پروژه‌های جدید در بخش آب این مشکلات برطرف شود.

وی اظهار کرد: در بخش انرژی با توجه به طراز منفی تولید در استان استدعا داریم در حوزه زیرساخت پروژه‌های مهم استان که شامل ایجاد نیروگاه شرق اصفهان، توسعه نیروگاه شهید محمد منتظری و تکمیل نیروگاه جنوب اصفهان که از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستند توجه ویژه‌ای صورت بگیرد

ارسال نظرات