فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) خبر داد:

آغاز رزمایش احسان و همدلی ماه ضیافت الهی در صالح‌آباد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) صالح‌آباد از آغاز رزمایش احسان و همدلی ماه ضیافت الهی در این شهرستان با همیاری و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، دفتر امام‌جمعه و گردان ۱۶ امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
فاطمه دادخواه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: اولین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سال جاری با توزیع بسته مواد غذایی خشک و همچنین پک بهداشتی بین نیازمندان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و تأکید معظم له بر کمک‌های مؤمنانه و شکل‌گیری پویش‌های عظیم مردمی در سراسر کشور افزود: این مهم در قالب رزمایش احسان و همدلی باهدف کمک به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از بیماری ویروس منحوس کرونا در صالح‌آباد هم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: نخستین مرحله این رزمایش با همیاری و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، دفتر امام‌جمعه و گردان ۱۶ امام حسین (ع) انجام و اقلام معیشتی و بهداشتی به دست نیازمندان رسید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) صالح‌آباد ارزش ریالی هر بسته را بیش از ۴۰۰ هزارتومان بیان و تصریح کرد: این اقلام شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و همچنین ماسک، الکل، صابون و بروشور آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا است.

دادخواه رزمایش کمک مؤمنانه آزمون خوبی است و نقش بسیج خواهران در این رابطه ارزشمنداست، زیرا با تمام ظرفیت به میدان آمدند و در کنار همه خدماتی که خیرین، نهاد‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی داشتند با این سازمان‌دهی خوب، موفق عمل کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها