فرمانده سپاه زرند

سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است

سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند ،با تبریک دوم اردیبهشت گفت : سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است
کد خبر: ۹۳۳۵۷۵۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر سپاه نبود امروزهیچ اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.
    وی با اشاره به نقش مثبت و ارزنده سپاه در چهل دو سال انقلاب اسلامی گفت: پاسدار وظیفه‌اش پاسداری از همه ارکان و اجزاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به دلیل اینکه سپاه از جنس مردم است در قلوب مردم هم جا دارد و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در جای جای ایران اسلامی برای انجام امور محوله و ماموریت‌های سپاه در همین زمینه است که می‌توان نقش حیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس، محور مقاومت که صد درصد ظرفیت خود را وقف کیان اسلامی ودفاع از مردم مظلوم جهان اسلام نمود و در همه آزمون‌ها برگ زرینی را از خود به یادگار گذاشت.
    سرهنگ کردی عدالت محوری، اخلاق مداری، خداباوری، معنویت گرایی و تکلیف مداری را از شاخص‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ا‌دامه داد: مکتبی بودن و ولایت مداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمترین این شاخصه‌هاست.
    فرمانده سپاه زرند با اشاره به این که یکی از شاخص‌های سپاه وجود روحیه جهادی در این نهاد است اضافه کرد: در حوادث و بحران‌های مختلف سپاه و بسیج تمام قد خودشان را وقف مردم کرده‌اند.
    وی حضور سپاه وبسیج در این روز‌های سخت مقابله با کرونا یکی از اوج‌ها و تجلی‌های درخشان خدمتگزاری این نهاد متعهد و انقلابی دانست وافزود:. سپاه وبسیج با ورود جانانه به میدان و شرکت در طرح بسیج ملی وطرح حاج قاسم سلیمانی نقش آفرینی گسترده بسیجیان در عرصه ضدعفونی کردن معابر، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، مشارکت در توزیع بسته‌های معیشتی و طرح غربالگری سراسری در کنار کادر درمان نقش ارزنده وبه یادماندی از خود به یادگار گذاشت وتا پایان یافتن ویروس منحوس آماده خدمت است.
    وی در پایان سخنان خود با گرامی داشت ویادوخاطره همه شهدای والامقام، شهدای پاسدار، خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزاین روز را به همه پاسدران تبریک گفت: وبرآمادگی همه جانبه پاسداران وبسیجیان از انقلاب، نظام وولایت تاکید نمود.
    خبرنگار:حسین بخشی
ارسال نظرات