مسؤل دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: سردار سلیمانی نماد مدیر تراز انقلاب اسلامی بود، در کارزار انتخابات نیازمند مدیرانی از جنس سردار قاسم سلیمانی هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت حضور مردم در صحنه پرشور انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: امید صادق اولین و کلیدی ترین گام  است. مقام معظم رهبری امید را محور فعالیت جوانان در چله دوم انقلاب قرار دادند. «پیش از همه چیز، نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفل ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت. آنچه می‌گویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّت های عینی است. اینجانب همواره از امید کاذب و فریبنده‌ دوری جسته‌ام، امّا خود و همه را از نومیدی بی‌جا و ترس کاذب نیز برحذر داشته‌‌ام و برحذر می‌دارم. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید، این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است.»

وی تصریح کرد: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ و یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است. وقتی مردم در انتخابات با شور انقلابی شرکت کنند، این موجب امنیت کشور و پس‌زدن دشمنان می شود. انتخابات هر چه پُرشورتر و با اقبال عمومی بیشتر همراه باشد، منافعش برای کشور و برای خود مردم بیشتر خواهد بود. 

مسؤل دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه کسانی که هنوز می گویند چرا امام خمینی و رهبرانقلاب اینقدر بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصرار دارند، عمدتا همان هایی اند که می گفتند پس چرا رهبر انقلاب که از اول با برجام مخالف بود، با یک دستور جلوی آن را نگرفت؟ گفت: اساس جمهوری اسلامی بر دخالت مردم در سیاست و رشد فکری آنها بنا شده دشمن برای ضربه به امنیت ملی ج. ا. ایران با همه ظرفیت‌های سیاسی‌ـ اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات ماست تا مشارکت حداقلی را به پای ثمردهی درخت بی‌ریشه فشار حداکثری بگذارد.

ابوالقاسمی افزود: دلارها و دینارهایی که خود نشان و گواهی است برای اهمیت حضور و مشارکت حداکثری؛ یکی از تأثیرات مشارکت حداکثری در شکست راهبرد فشار حداکثری، نمایش اعتماد ملت و حاکمیت است. از اهداف اصلی دشمن در راهبرد فشار حداکثری ایجاد دوگانه حاکمیت‌ـ ملت با حربه تحریم اقتصادی است. به موازات تشدید تحریم‌ها، دشمن به دنبال خطای ادراکی و القای این انگاره ناصحیح است که بانی مشکلات اقتصادی حاکمیت اسلامی ایران است و مردم ایران می‌توانند با فاصله گرفتن از حاکمیت و نظام، شاهد کاهش تحریم‌ها و رفاه بیشتر باشند. مشارکت حداکثری موجب نمایش وحدت، همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملی به جهانیان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: دومین تاثیر آن پیروز جنگ اراده‌ها است. رهبر انقلاب در اردیبهشت ۱۳۹۸ نوع خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را در قالب «جنگ اراده‌ها» تبیین فرمودند. در جنگ اراده‌ها، برنده جنگ طرفی است که بتواند با طراحی و تولید شوک‌های سیاسی و رسانه‌ای بر دستگاه ادراکی حریف تأثیرگذار باشد.

مسؤل دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با عنوان اینکه اثر سوم آن مشارکت حداکثری ضامن امنیت پایدار است، بیان داشت: یکی دیگر از اهداف دشمن در راهبرد فشار حداکثری «امنیت‌زدایی» است. «جنگ احزاب»، «فتنه ۹۸» و «امنیت» از کلیدواژه‌های مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری است و معظم‌له بزرگ‌ترین لطمه به یک کشور را سلب امنیت از آن می‌دانند.

ابوالقاسمی ضمن اشاره به اینکه چه کسی را برای نمایندگی  انتخاب کنیم؟ گفت: سردار سلیمانی نماد مدیر تراز انقلاب اسلامی بود. در کارزار انتخابات نیازمند مدیرانی از جنس سردار قاسم سلیمانی هستیم تا همانند عرصه دفاع و امنیت با پیروی از منش و سیره او بتوانند حس آرامش، رضایت مندی و کارآمدی را در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به وجود آورند.

وی با تاکید بر برخی شاخص های مکتب حاج قاسم اظهار کرد: ولایت مداری، ساده زیستی، انقلابی گری؛ به تعبیر رهبر انقلاب انقلابی گری خط قرمز قطعی سردارسلیمانی بود و ایشان ذوب در انقلاب بود. اخلاص از دیگر ویژگی های مورد نظر سردار بود. مهم‌ترین بروزات این فضیلت اخلاقی را می‌توان در «علاقه نداشتن به ستایش توسط دیگران»، «نداشتن چشم داشت مادی»، «پذیرش کار‌های سخت و با نمود و منفعت شخصی کم» و «آمادگی برای مرگ و دست شستن از جان» جست‌وجو کرد که همگی این شاخص‌ها در شهید سردار به چشم می‌خورد.

مسؤل دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: سردار سلیمانی اهل عمل و اقدام بود. سلیمانی اهل هدایت امور در ستاد و پشت میز نبود. عمده فرماندهان دفاع مقدس نیز که محبوبیت فراوان پیدا کردند فرماندهانی بودند که خود در میدان حاضر می‌شدند نه ستادنشین ‌ها.

ابوالقاسمی یادآور شد: در هر صورت، وجود و انتخاب کاندیدای اصلح مقبول یک وضعیت آرمانی است که اگر محقق شود ایران گلستان می شود. اما تجربه نشان داده که در کارزار انتخابات، ابزارهای «سرمایه» و «رسانه» نقش تعیین کننده در جهت دهی به رای مردم دارند. چه بسیار مشاهده و تجربه شده که با کمک «سرمایه» و با ابزار «رسانه»، کاندیدای «غیر اصلح» را «اصلح» کرده و برای او گاهی سرنوشت یک نبرد بزرگ را «مراقبت از تنگه در برابر شبیخون» یا «جمع آوری غنیمت» تعیین می کند.

وی افزود: غنیمت طلبی و غفلت از کمین خصم می تواند فتح محتمل را به مجال قتل عام مجاهدانی در تراز حمزه سید الشهدا بدل کند. این راز پیروزی  سپاه اسلام در جنگ بدر و ناکامی در نبرد اُحُد به فاصله 9 ماه است.

مسؤل دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تاکید کرد: انتخابات مجال پیروزی خدمت گزاران است؛ اگر از تنگه و شبیخون غفلت نکنیم. طیف های سیاسی منسوب به جبهه انقلاب باید مراقب باشند به جای افتخار آفرینی، مایه عبرت و شماتت در آینده نشوند.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه آرایش دشمن، آرایش جنگی است، گفت: در میدان های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی علی‌الظاهر از لحاظ نظامی، آرایش جنگی ندارند که البته نظامی‌های ما حواسشان جمع است. در مقابل این آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش جنگی بگیرد و مهم‌ترین کار، حفظ اتحاد و وحدت کلمه است. همه مراقب باشند به‌خاطر اختلاف سلیقه‌های کوچک مقابل هم قرار نگیرند چون قدرت این ملت و آن چیزی که به این کشور اقتدار می بخشد، اتحاد است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها