مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان در گفت و‌گو با بسیج مطرح کرد:

سپاه پاسداران توانست معادله‌های دشمنان را نقش بر آب کند

زاهدان- سرهنگ رضایی گفت: سپاه پاسداران توانسته افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن، ضریب امنیتی اجتماعی کشور را افزایش دهد و معادله‌های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی علیه نظام نقش بر اب کند.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
سرهنگ پاسدار«ابوالحسن رضایی» در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه تشکیل و هدف از تشکیل آن حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت خداست.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیرو‌های مسلح نیز از دیگر اهداف سپاه پاسداران می‌باشد و جوانان متعهد انقلابی که با اتکا به خداوند متعال و رهبری امام راحل توانسته بودند پس از سال‌ها مبارزه رژیم منهوس پهلوی را سرنگون کنند میبایست برای حفظ و تداوم این نهضت، از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب محافظت میکردند.

این مسئول بیان داشت: سپاه پاسداران زمانی بروز و ظهور پیدا کرد که انقلاب با انواع توطئه‌ها و شرارت‌های داخلی روبه رو بود ک. با یاری الهی و رهبری حضرت امام راحل و با روحیه شهادت طلبی و انقلابی پاسداران و برخورداری از حمایت ملت در غالب ارتش ۲۰ میلیونی توانست این ماموریت مهم را به نحو احسن انجام دهد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: با گذشت زمان توان مقابله سپاه با حوادث افزایش یافت و در برخورد با ترورها، آشوب‌ها، درگیری‌ها بسیار فعالانه در صحنه بود و با توجه به ضرورت‌های مختلف در صحنه حاضر و نسبت به اجرای ماموریت ایفای نقش می‌نمود.

وی اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی نیز با قرارگاه سازندگی خانم الانبیاء دوران دفاع از دستاورد‌های انقلاب و توطئه همه جانبه کشور وارد عرصه سازندگی شد و در طرح‌های بزرگ ملی، محلی در زمینه‌های سدسازی، جاده سازی، کشتی سازی، مخازن نفت و اب، حمل و نقل معادن، کشاورزی، خدمات مشاوره‌ای جنگ افزار و. موفقیت‌های گوناگونی را کسب نموده است و اکنون توانسته افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن ضریب امنیتی اجتماعی کشور را با روحیه امیدواری افزایش دهد و معادله‌های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بر اب نماید.

سرهنگ رضایی گفت: به همین منظور است که امام راحل در بخشی از سخنان خود فرمودند: من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از سپاه برنمیگردد اگر سپاه نبود کشور نبود من سپاه را بسیار عزیز و گرامی میدارم و چشم امیدم به آنهاست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار