شاهرود_جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود با موضوع گرامیداشت هفته معلم و تکریم علوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود، با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه شهرستان، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و معاونین این مدیریت و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و بسیج فرهنگیان و بسیج جامعه زنان، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س)، بانوی معلم زهد و استقامت و ایثار، بر استفاده از همه ظرفیتها، برای هم افزایی هر چه مطلوبتر در انجام برنامه‌های هفته علوی، تکریم معلمان تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود، ضمن اعلام آمادگی سپاه شهرستان برای تجلیل از مقام شامخ معلمان، اهمیت برگزاری دوره آموزش حضوری درس آمادگی دفاعی را یادآور شد و تصریح کرد: شرکت در این دوره، برای دانش آموزان اختیاری بوده و با توجه به فضای باز و وسیع محل برگزاری دوره، پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت خواهد شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، از پروژه طراحی تابستان متفاوت ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش شهرستان، در راستای پر کردن خلا‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت معلمان داوطلب، دانشجو معلمان، معلمان بسیجی و همکاران حوزه‌های ستادی و اداری، می‌توان این حرکت جهادی را شکل داد.
سیدمحمد موسوی، با اشاره به برنامه ریزی زمانبندی شده برای برگزاری مراسم نمادین بزرگداشت مقام معلم، رویکرد امسال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در تکریم معلمان را، با توجه به جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید، بسیار متفاوت از سال‌های قبل عنوان کرد.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود، در خصوص برگزاری دوره حضوری درس آمادگی دفاعی بر ضرورت وجود وحدت رویه و نیز توجیه مدیران و دبیران تاکید کرد و با اعلام تغییر زمان آزمون عملی این درس، به علت تداخل با امتحان پایان ترم، پیرامون زمان برگزاری این دوره و نحوه ارزشیابی پیشنهاداتی ارائه داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها