استعداد های قرآنی و هنری دانش آموزان کشف شود

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان گفت: تلاش شود با همکاری بسیج دانش آموزی استعداد های قرآنی، علمی و هنری دانش آموزان کشف شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۲۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، جلسه هم اندیشی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آرادان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حمید عربی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرمانده بسیج دانش آموزی استان، فرماندهی سپاه ناحیه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد در ابتدا رئیس آموزش و پرورش شهرستان آرادان ضمن عرض خوش آمد به حضار و مسئولین حاضر از زحمات و پشتیبانی و همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیرو تشکر نمود و به ارائه گزارش فعالیت های این مجموعه در ارتباط با طرح امیدان ودیگر فعالیت های آموزش و پرورش پرداخت.

در ادامه جناب سرهنگ مجیدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آرادان بر هماهنگی و هم افزایی بیشتر تاکید داشت و افزود: از آنجا که زلزله اخیر سی سخت خسارات فراوانی را برجا گذاشته است این مسئله موجب شده که نیاز به کمک جامعه فرهنگیان اهمیت بیشتری پیدا کند و ابراز امیدواری کرد که این کمک ها به سمت مناطق آسیب دیده گسیل شود.

در ادامه جلسه جناب آقای احمدی مسئول بسیج دانش آموزی استان ضمن تشکر از مسئولین محترم آموزش و پرورش شهرستان آرادان برادامه با قوت برنامه ها از جمله برنامه های بسیج دانش آموزی ابراز امیدواری نمود که تلاش شود با همکاری بسیج دانش آموزی استعداد های قرآنی، مداحی، علمی، هنری و کشف شود و موجب شکوفایی استعداد آنها شود که این استعداد ها با هدایت و اهمیت خانواده ها به سمت مساجد وپایگاه های بسیج ترغیب شوند و همچنین از ظرفیت دانش آموزان در جهت شرکت پر شور خانواده ها در انتخابات آتی استفاده شود .

 گفتنی است، جلسه هم اندیشی رئیس آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه ناحیه آرادان نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار