شاهرود_امام جمعه شاهرود، گفت: معلمی شغل انبیا و کاری سخت و مقدس است، در دوران کرونا سختی کار معلمان افزایش یافت، بنابراین شایسته است که به نحو احسن، از تلاش جهادگونه آن‌ها تقدیر به عمل آید.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۶۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
معلمی شغل انبیا و کاری سخت و مقدس است/ضرورت تقدیر تلاش جهادگونه معلمبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به اتفاق مدیر اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، با امام جمعه شهرستان، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با محوریت برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم برگزار شد؛ امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان ماه نزول قرآن و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان گفت: معلمی شغل انبیا و کاری سخت و مقدس است، در دوران کرونا سختی کار معلمان افزایش یافت، بنابراین شایسته است که به نحو احسن، از تلاش جهادگونه آن‌ها تقدیر به عمل آید.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، ضمن اعلام آمادگی برای تجلیل از معلمان فرهیخته شهرستان شاهرود در هفته گرامیداشت مقام معلم، ابراز داشت: والدین دانش آموزان، به ویژه در مقطع ابتدایی، پا به پای معلمان در صحنه آموزش‌های مجازی حضور دارند و با همه توان خود و حتی فراتر از آن، در این عرصه تلاش می‌کنند، پس لازم است در کنار معلمان، از والدین همراه نیز قدردانی شود.
معلمی شغل انبیا و کاری سخت و مقدس است/ضرورت تقدیر تلاش جهادگونه معلممعاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آرزوی بهرمندی از فیوضات این ماه، گفت: آموزش و پرورش شهرستان در دوران کرونا، جهت ارتقای توانمندی‌های همکاران در تدریس مجازی و نظارت کامل بر کلاس‌های درس، برنامه‌های جامعی را اجرا نمود که خوشبختانه نتایج مثبتی را به دنبال داشته است و معلمان شهرستان شاهرود، در طرح شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید، عملکرد بسیار خوبی در سطح استان داشته اند.
سیدمحمد موسوی، از اقدامات امام جمعه شاهرود، در یکپارچه سازی مسیر فعالیت‌های فرهنگی شهرستان قدردانی نمود و گفت: فعالیت ستاد بزرگداشت مقام معلم، از بهمن ماه با برگزاری نشست‌های مشورتی متعدد آغاز شد و در روز‌های اخیر، داوری‌های شهرستانی شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید به پایان رسید و مراحل آماده سازی برنامه‌های مصوب ستاد برای هفته بزرگداشت نیز در حال انجام است.
وی در ادامه افزود: آماده سازی فضای شهر برای این مناسبت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث دلگرمی و رضایت شغلی بیشتر برای معلمان خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها