ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام در انتظار عمل به وعده‌ها

شاهرود_امام جمعه بسطام در اولین حضور سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: مدافع میراث فرهنگی هستیم، چون مدافع میراث مملکتمان هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام در انتظار عمل به وعده‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا دوست محمدی، سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان در اولین سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در بسطام به گفت و گو با امام جمعه و مسئولین بسطام پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی رضوی نسب، امام جمعه بسطام با بیان اینکه "همواره مدافع میراث فرهنگی هستیم، چون مدافع میراث مملکتمان هستیم" افزودند: نظام ما بر پایه عدالت است و نباید اجازه داد حس تبعیض در جامعه ایجاد شود و باید برای رفع آن تلاش کرد. گاهی تبعیض واقعی است، اما در بسیاری مواقع سوءتفاهم است و با گفت و گو روشن میشود.
امام جمعه بسطام همچنین از اهمیت مجموعه تاریخی امامزاده محمد (ع) و خواسته مردم نسبت به ثبت جهانی آن گفتند و تقاضای عمل به وعده‌های مطرح شده را داشتند.
علی باقری، بخشدار بسطام با اشاره به صحبت استاندار سمنان مبنی بر ایجاد محور گردشگری در مسیر مجن، بسطام و ابر تقاضای ورود جدی سازمان متبوع جهت تکمیل طرح‌های مطالعاتی و عملیاتی را نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار