خبرهای داغ:
همدان- فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان شکل‌گیری دولت جوان انقلابی را از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی خواند و گفت: با انتخاب چنین دولتی شاهد شکوفا شدن استعدادهای ناب ایرانی برای مقابله با مشکلات خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۲۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

شکل‌گیری دولت جوان انقلابی، مهمترین ضرورت جامعه اسلامی/ روشنگری مهمترین پیش نیاز انتخاباتسردار ولی بهاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زمینه انتخابات خرداد ماه با برشمردن اهمیت وجود انتخابات در نظام اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از روزهای اولیه پیروزی انقلاب تاکنون در  تمام تصمیم‌گیری‌های اساسی خود به رأی عمومی مراجعه کرده است و در واقع انتخابات خرداد نیز مظهر و نماد مردم‌سالاری جمهوری اسلامی در جهان خواهد بود.

وی افزود: ملت ایران بار دیگر آماده برگزاری انتخاباتی دیگر می‌شود که در نوع خود بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و هم زمانی برگزاری دو انتخابات بزرگ و سر نوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا خود به اهمیت این دوره از انتخابات افزوده است.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان روشنگری را مهمترین پیش نیاز انتخابات مهم خرداد ماه دانست و خاطرنشان کرد: در وضعیتی که فراوانی مشکلات اقتصادی متأثر از شیوع ویروس منحوس کرونا و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و برخی ضعف‌های مدیریتی و نظارتی، طبقات مختلف جامعه، را تحت فشار قرار داده است و همزمان جماعت ضد انقلاب و رسانه‌های مزدور و معاند، برای نا امید کردن مردم تلاش می‌کنند، برای برون رفت از این وضعیت نیاز به بصیرت عمومی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود پاسداران، بسیجیان و سربازان استان همدان با استفاده از شاخص‌های تعیین شده توسط مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اقدام به روشنگری در سطح جامعه کرده به گونه‌ای که دست بدخواهان و خائنین به میهن اسلامی برای آحاد مردم نمایان شود.

سردار بهاریان ورود به مصادیق را نقطه ممنوعه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: طبق دستورالعمل‌ها و رسالت ذاتی سپاه، کارکنان این نهاد مقدس از ورود مصداقی در صحنه سیاسی و تبلیغ و تخریب گروه‌ها و جریانات سیاسی ممنوع بوده و اجتناب خواهند کرد و تنها حضور حداکثری و شاخص‌های انتخاب اصلح را تبیین خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات به اندازه انتخاب فرد اصلح است و باید امیدوار کردن مردم به آینده و بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در اولویت روشنگری‌ها قرار گیرد.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: امید است مردم بزرگ ایران همچون گذشته با حضور پر شور در انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت ایران بیفزایند و کشور را از وضعیت سخت موجود رهایی بخشند.

وی همچنین شکل‌گیری دولت جوان انقلابی را از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی خواند و بیان داشت: با انتخاب دولتی جوان، پرکار، جهادی و انقلابی شاهد شکوفا شدن استعدادهای ناب ایرانی برای مقابله با مشکلات اقتصادی و غیراقصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات