خبرهای داغ:
همدان-به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعضای بسیج اصناف و اتحادیه اصناف شهرستان فامنین با سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین و سرهنگ ربانی مسئول راهبردی و شورای هماهنگی اقشار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۱۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

دیدار اعضای بسیج اصناف و اتحادیه اصناف فامنین با فرمانده سپاه این ناحیهبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعضای بسیج اصناف و اتحادیه اصناف شهرستان فامنین با سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین و سرهنگ ربانی مسئول راهبردی و شورای هماهنگی اقشار دیدار کردند.

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای بسیج و اتحادیه اصناف در سپاه شهرستان، در خصوص مدیریت خوب اصناف در ایام کرونا، اجرای برنامه‌های فاخر توسط بسیج اصناف شهرستان و لزوم حضور حداکثری در انتخابات سال جاری مطالبی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ایام منتهی به ۲۸ خرداد لیله القدر نظام است، افزود: با حضور پرشور و با بصیرت دینی و انقلابی مردم، این روز یک عید خواهد بود.

مسئول بسیج اصناف شهرستان فامنین نیز در ادامه ضمن تبریک تشکیل سپاه پاسداران، این نهاد را یک تشکیلات ارزشی و ولایی دانست و افزود: سپاه پاسداران همواره به دنبال خدمت رسانی به مردم بوده که نشان از مردمی بودن این نهاد است.

حدادی رییس اتحادیه اصناف شهرستان فامنین ابراز داشت: سپاه هم در جنگ هشت ساله و هم در عرصه سازندگی و خدمت رسانی کارنامه درخشانی دارد به طوریکه در زلزله، سیل، مشکلات اقتصادی و حتی در ایام کرونا در کنار مردم بوده و هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات