خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدجواد حسینی در رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه که در مجموعه بام ملایر برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا با همت جمعی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کردند.

وی افزود: بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان طی سه مرحله تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد که در مرحله نخست به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم توزیع بسته‌های معیشتی نیز همزمان با عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را حدود ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان حدود چهار هزار بسته معیشتی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود.

حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند یک دژ مستحکم برای ملت ایران، با ولایت‌مداری، معنویت، اقتدار و صلابت و حفظ روحیه انقلابی توانست مقابل دشمنان و استکبار جهانی بایستد و همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری مقتدرانه و مخلصانه داشته است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلاب دارای تجربه‌های ارزشمند و گرانبهایی است، بیان کرد: سپاه در بحران شیوع ویروس کرونا نیر در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و خانواده‌های نیازمند، با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم پیشتاز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات