50 پروژه آبرسانی به همت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اجرا می شود

زنجان-جانشین فرمانده سپاه زنجان از اجرایی شدن 50 پروژه آبرسانی به همت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با  خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار امام راحل و امید مردم مظلوم دنیا است.

50 پروژه آبرسانی به همت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اجرا می شود

 

وی با بیان اینکه هیچ نهادی در کشورمان به اندازه سپاه، شهید تقدیم انقلاب و اسلام نکرده است گفت: این نهاد همواره در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی در راه اسلام و انقلاب شهید داده است.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سبزپوشان حریم ولایت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن هستند گفت: هر جا که انقلاب و اسلام به کمکی نیاز داشته‌ باشد سبزپوشان حریم ولایت راست قامت در صف مقدم ایستاده‌اند.

 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هیچ‌گاه جناحی عمل نکرده و همواره در خط امام(ره) و رهبری حرکت کرده است، ابراز کرد: سپاه مدافع انقلاب است و اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به آن تجاوز کنند.

 

طهماسبی در ادامه گریزی به کمک اخیر سپاه و بسیج به انقلاب برای  ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا زد و افزود: هر جا کشور و انقلاب نیازی داشته باشد سپاه بلافاصله در آنجا حضور می‌یابد. طرح شهید سلیمانی در دنیا بی‌نظیر بود و به قوت همین طرح بود که استان زنجان در سال گذشته از وضعیت قرمز کرونایی خلاص شد و امیدواریم مجددا این طرح شرایط قرمز استان زنجان را بهبود ببخشد.

 

وی در ادامه گفت: سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" انتخاب شده است و از این رو تمام مسئولان کشور باید در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده قدم بردارند؛ سپاه استان زنجان هم همانند سال گذشته در راستای تولید و حمایت از کارآفرینان بسیجی قدم خواهد برداشت.

 

این مسئول با بیان اینکه اواخر سال گذشته با حضور رئیس سازمان بسیج 250 پروژه محرومیت‌زدایی در استان افتتاح شد، ابراز کرد: همین تعداد پروژه محرومیت‌زدایی هم در سال جاری در دستان سپاه است و امیدواریم اواخر امسال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه 50 پروژه آبرسانی بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی است گفت: متاسفانه به علت کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در سال‌های گذشته برخی از روستاهای استان با نبود آب شرب روبه‌رو هستند که بسیج برای برطرف کردن مشکلات آب این روستاها پیش قدم شده است.

ارسال نظرات