زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان و ریاست سازمان بسیج کارمندی استان زنجان و هیات همراه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر سید قاسم موسوی به سمت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: ارتباط میان بسیج، سپاه و هلال احمر به زمان هشت سال دفاع مقدس برمی گردد، در آین زمان نیروهای جمعیت هلال احمر پا به پای نیروهای سپاه و بسیج حضور داشتند و در دفاع از میهن اسلامی نقش موثری داشتند .

هلال احمر در کنار بسیج و سپاه خدمات ارزنده ای ارائه داده است

 

وی افزود: امروز هم همچون گذشته نیروهای مومن و مخلص جمعیت هلال احمر با توانمندی بالایی که دارند در کنار بسیج و سپاه فعالیت های بسیار چشمگیر و ارزنده ای را در حوادث مختلف ارائه می کند .

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان در خصوص مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمان  انگیزه و روحیه جهادی تمام توان  .خود را برای مهار و از بین بردن ویروس کرونا به کار گرفته است.

 

طهماسبی ابراز امیدواری کرد که با عنایت خداوند متعال و با تلاش همه دستگاه ها و مردم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

ارسال نظرات