دعوت هلال احمر از خیران برای کمک به خانواده های کم برخوردار استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از همه خیران، نیکوکاران و سایر اقشار مختلف در خصوص تهیه و توزیع سبدهای غذایی میان خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا این استان دعوت به همکاری می کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۸۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
دکتر سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و آسیب دیده از شرایط کرونا، جمعیت هلال احمر استان زنجان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور تهیه و توزیع بسته‌های غذایی میان این خانواده‌ها با مشارکت خیرین، نیکوکاران و همه علاقمندان به مشارکت در این امر خیر کرده ایم.
 
دعوت هلال احمر از خیران برای کمک به خانواده های کم برخوردار استان زنجان

وی با بیان اینکه این مهم در قالب طرح" کمک‌های مومنانه شهید سلیمانی" اجرا می‌شود، اظهارداشت: خیران، نیکوکاران و همه علاقمندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای کمک به اقشار آسیب دیده از شرایط کرونا و کم برخوردار را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲ در نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان زنجان واریز نمانید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم نوعدوست استان زنجان علاوه بر کمک‌های نقدی می‌توانند با اهدای اقلام غذایی اعم از حبوبات، انواع کنسرو، قند، شکر، چای خشک، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و. جمعیت هلال احمر استان را در کمک به هموطنان کم برخوردار یاری کنند.

موسوی اضافه کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مورد تاکید در کتاب آسمانی است که این اقدام به ویژه در ماه مبارک رمضان به تاسی از امیرمومنان حضرت علی (ع) با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان در سطح شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود، زنجان، خدابنده، طارم، ابهر و خرمدره با همت و مشارکت خیرین، نیکوکاران و اعضای داوطلبان جمعیت در طول ماه پرفیض و برکت رمضان توزیع سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمندان می‌کند.
ارسال نظرات