خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در گلستان/آغاز تزریق واکسن به گروه سنی بیش از ۸۰ سال

فاضل با اعلام تداوم وضعیت قرمز کرونایی در گلستان گفت: تزریق واکسن کرونا به گروه سنی بیش از ۸۰ سال از روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۹۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: عبدالرضا فاضل در خصوص آخرین وضعیت کرونا در در ستاد پیشگیری از کرونا، اظهار کرد: روند افزایشی کرونا را در ۲۵ استان کشور شاهد هستیم که یکی از آن ها گلستان است.

وی افزود: علیرغم اینکه روند بستری ها افزایشی است اما در چهار روز گذشته روند بستری روزانه از ۱۶۰ نفر به ۸۶ بیمار رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت بوده و تعداد ۳۷ بیمار نیز وصل به دستگاه هستند. 

فاضل بیان کرد: هم اکنون شهرهای گرگان، گنبد،مینودشت ،گالیکش،آزاد شهر،کردکوی و بندر گز در وضعیت قرمز،چهار شهر کلاله،علی آباد،آق قلا،و رامیان وضعیت نارنجی و شهرهای گمیشان،بندرترکمن و مراو تپه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.            

وی توضیح داد: هفته گذشته در شهرستان بندرگز به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۸.۶ نفر بستری بودند که هم اکنون به ۶.۳ رسیده است.

به گفته فاضل؛  تاکنون ۲۳ هزار واکسن وارد استان شده و ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه  تزریق واکسن به گروه سنی بیش از ۸۰ سال از روز دوشنبه آغاز شده ، گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.      

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد:  مردم  برای کاهش روند صعودی بیماری کرونا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار