خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه:

چهار هزار کرمانشاهی مشاوره‌ رایگان حقوقی گرفتند

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت: در این مدت چهار هزار و ۳۵۴ نفر از مردم خدمات مشاوره‌ای و حقوقی رایگان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

رسول بهرامی‌پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه  عنوان کرد: سال 99 با مساعدت و حمایت سپاه، دادگستری و مسئولین حقوقی و قضایی استان، ۶۰ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۲۷۵ نفر با ۱۹۶ ساعت فعالیت به خدمات مشاوره و معاضدت های حقوقی پرداختند و ۱۶۵ نفر از افراد معسر و نیازمند از خدمات وکالت رایگان برخوردار شدند.

ارزش خدمات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه حدود چهار میلیارد تومان بود

 بهرامی‌پور افزود: همچنین تعداد ۳۵۰ نفر از زندانیان دارای محکومیت مالی طی چهار مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان همزمان با هفته بسیج، سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه مبارک فجر و سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)  از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان باز گشتند.

وی با بیان اینکه ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز برای افراد معسر به صورت رایگان انجام شده است، یادآور شد: سال گذشته تعداد ۲۰۱ فقره کارت هدیه نیز بین نیازمندان و افراد معسر توزیع شد.  

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان با اعلام اینکه تعداد ۲ هزار بسته فرهنگی بهداشتی و یک هزار و ۵۵۰ عدد ماسک نیز بین افراد جامعه توزیع گردیده، گفت: با توجه به نیاز کتابخانه های اداره کل زندان ها، تعداد پنج هزار جلد کتاب هم جهت کمک به این اماکن اهدا گردید تا مورد استفاده زندانیان قرار گیرد.

وی همچنین توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر خدمات مومنانه این سازمان اعلام کرد و افزود: در این مدت چهار هزار و ۱۸۸ بسته معیشتی نیز بین افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه با حفظ کرامت آنها توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات مومنانه در سال ۱۳۹۹ را حدود چهار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم در راستای انجام رسالت های سازمانی اعم از جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد و خدمتگزاری به مردم عزیزمان و گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی آنان در حد توان خود گام های مؤثری برداریم.

بهرامی‌پور تاکید کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، سازمان بسیج حقوقدانان استان در عرصه های عمومی و تخصصی ورود پیدا کرده و خدمات بسیار خوبی به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر ارائه کرده است.

ارسال نظرات