مسئول بسیج کارگری استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد
زنجان-مسئول بسیج کارگری استان زنجان از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در دو کارخانه بزرگ این استان همزمان با هفته کارگر و روز بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
سرهنگ یحیی احمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر و روز بسیج کارگری اظهار کرد:با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور بزرگداشت روز بسیج کارگری و معرفی دستاورد‌های این قشر اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف نموده است.
 
اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به همت بسیج کارگری در زنجان

وی با اشاره به اینکه ۵ الی ۱۱ اردیبهشت ماه به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است، افزود:این برنامه‌ها با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج کارگری استان زنجان به عناوین برنامه‌های هفته کارگر اشاره و خاطرنشان کرد:تزئین و آذین بندی ۵ پایگاه کارگری در سطح استان، دیدار با کارگران دو واحد تولیدی با حضور مسئولین اداره کل تعاون و سازمان با تجلیل و امتنان از برترین‌های کارگری و بسیج کارگری، پخش دعای فرج به صورت هماهنگ و همزمان در پایگاه‌ها در روز جمعه، معرفی شهید شاخص قشر کارگری و دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از کارگران آسیب دیده و خانواده متوفیان حین کار نمونه‌ای از برنامه‌های این هفته است.

احمدی تصریح کرد: همچنین در اولین روز از هفته کارگر، بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور ارتقاء سلامت و ایمنی کارگران در کارخانجات در دو شرکت مینو خرمدره و شیر پاستوریزه پگاه استان اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت و معاینه کارگران و انجام تست کرونا توسط اکیپ پزشکی می‌نماید.

این مسئول در پایان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان این استان به همت بسیج کارگری استان زنجان خبر داد.
ارسال نظرات