خبرهای داغ:

۱۲۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی در شاهرود توزیع شد

شاهرود_بانوان طلبه بسیجی شاهرود همچنان در میدان خدمت به محرومان و کمک‌های مؤمنانه حاضر هستند و توانستند ۱۲۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کنند.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۶۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
۱۲۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی در شاهرود توزیع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، در آغاز سال جدید همچنان جهادگران بسیجی در صحنه کمک و خدمت‌رسانی به محرومان حضور فعال دارند و بانوان طلبه بسیجی شاهرود در این ایام فعالانه تلاش کردند تا شادی و خوشحالی را به خانواده‌های کم‌برخوردار هدیه کنند.
در این راستا به همت بسیجیان پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، ۱۲۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، چای، رب گوجه فرنگی، مرغ و گوشت گوسفند تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار محله‌های اسلامی این شهر توزیع شد.
همچنین ۱۲۰ جفت کفش و لباس ویژه سال نو گروه جهادی شهید حججی پایگاه بسیج تهیه و در مناطق محروم شاهرود به خانواده‌ها اهدا شد.
دو رأس گوسفند نیز در راستای سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلایا و ویروس منحوس کرونا قربانی و گوشت آن‌ها بین بیش از ۱۰۰ خانواده محروم توزیع شد.
همچنین ۱۵۰ کیلوگرم میوه و ۱۱۵ کیلوگرم شیرینی و شکلات تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار در قالب اردوی جهادی شهید حججی بانوان طلبه بسیجی توزیع شد.
به همت بانوان طلبه بسیجی و خیران مبلغ دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد به خانواده‌های کم‌برخوردار عیدی داده شد.
همچنین به همت خیران یک تخته فرش ۱۲ متری و یک دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو به یک زوج جوان اهدا شد.
این کمک‌های مؤمنانه که به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شده است، همچنان توسط جهادگران بسیجی تداوم دارد و تا نابودی کامل این ویروس نیز برای کاهش آلام مردم به‌ویژه محرومان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها