معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی:

۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی رشته های پزشکی و پرستاری برای اداره کردن نقاهتگاه ها فعالیت میکنند

سرهنگ امینی گفت: ۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی رشته های پزشکی و پرستاری برای اداره کردن نقاهتگاه ها فعالیت میکنند که هم اکنون ۲ نقاهتگاه در ۲ نقطه شهر اراک با ظرفیت ۱۵۰ تخت فعال هستند.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۲۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «محمد تقی امینی» معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) استان مرکزی اظهار کرد: سپاه پاسداران در شرایط شیوع بیماری کرونا درکنار کادر درمان خواهد بود و با همه توان آنها را یاری می کند.

وی افزود: آموزش چهره به چهره مردم، تهیه جزوه های آموزشی ، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی اماکن، مساجد و معابر بخشی از فعالیت های گسترده در موج چهارم توسط سپاه و بسیج است که در کنار طرح شهید سلیمانی انجام می شوند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۱۲۷ روحانی از بسیج طلاب برای انجام کارهای تبلیغی به بیمارستان ها اعزام شده اند و ۱۰۵ روحانی بسیجی به عنوان همیار بیمار دربیمارستان های کرونایی و ۶۷ بسیجی طلبه برای تغسیل وتدفین خدمت رسانی میکنند.

وی ادامه داد: همچنین ۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی رشته های پزشکی و پرستاری برای اداره کردن نقاهتگاه ها فعالیت میکنند که هم اکنون ۲ نقاهتگاه در ۲ نقطه شهر اراک با ظرفیت ۱۵۰ تخت فعال هستند که تا ظرفیت ۳۶۰ قابل افزایش می باشند.

امینی بیان کرد: بیش از ۱۱۳ هزار تست سریع در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده که در موج چهارم تست های سریع انجام خواهد شد که ۱۱۳ هزار و ۸۳۳ نفر خدمات حمایتی بهداشتی و درمانی، ۵۵ هزار نفر خدمات حمایتی معیشتی ، ۳ هزار و ۱۳۲ نفر خدمات اکسیژن تراپی و ۲ هزار و ۶۳۶ نفر خدمات بیمارستانی در قالب طرح شهید سلیمانی دریافت کرده اند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۲۵ هزار و ۷۱۶ سالمند و ۱۵۱ هزار و ۷۶۴ بیمار زمینه ای و مادر باردار تحت پوشش ویژه طرح شهید سلیمانی هستند که مجموعا بیش از ۲۷۷ هزار نفر شامل می شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات