خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

عارضه یابی از ۵۰۰ واحد تولیدی توسط تیم های صنعت و انرژی سپاه استان قزوین

سرهنگ طاهرخانی گفت: برای شناسایی موانع تولید، در مجموعه سپاه تیم صنعت و انرژی سپاه در مسیر عارضه یابی واحد‌های تولیدی فعالیت می کند که در همین راستا بیش از ۵۰۰ شرکت در استان توسط این تیم عارضه یابی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۲۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری و تحقق آن بیان کرد: مقام معظم رهبری براساس مطالعات و اطلاعات دقیق در مورد راهبرد سال تصمیم گیری می کنند و سال را نام گذاری می کنند.

وی گفت: سال گذشته موضوع مهم جهش تولید مطرح شد و شعار امسال به نوعی استمرار شعار سال گذشته است و باید مسوولین متولی نسبت به تحقق این راهبرد اساسی همت داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا کارگروه هایی هم در ستاد کل سپاه استان شکل گرفته است تا برای تحقق آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری می باشد به اندازه وسع و توان خودمان و آن چیزی که قانون به ما اجازه خواهد داد سپاه در این حوزه ورود یابد.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: کار اصلی به عهده دولت مردان می باشد که بتوانند این موانع که برای تولید وجود دارد را برطرف نمایند. برای نمونه حضور ریاست قوه قضاییه در واحد‌های تولیدی و شرکت هایی که با موانع تولید مواجهه هستند، نورامیدی برای صاحبان سرمایه و افرادی این که در آن واحدها فعالیت می کنند.

وی افزود: برای شناسایی موانع در مجموعه سپاه تیمی صنعت و انرژی سپاه در مسیر عارضه یابی واحد‌های تولیدی فعالیت می کند که در همین راستا بیش از ۵۰۰ شرکت در استان توسط این تیم عارضه یابی شده است که با هماهنگی که ما با معاونت اقتصادی استانداری داشتیم این مباحث پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم در حد توان خود این مشکلات را برطرف نمایم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها