خبرهای داغ:
حجت الاسلام کماسی در بین کارکنان سپاه سنقر:

ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است/وظیفه پاسداران روشنگری مردم برای انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان صحنه گفت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است؛ ماهی که اعمال انسان مقبول و دعای در این ماه مستجاب و افرادی که نتوانند از این ماه به درستی استفاده کنند شقی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام کماسی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان صحنه در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه سنقر با اشاره به خطبه پیامبر اکرم (ص) در فضیلت  ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است؛ ماهی که اعمال انسان مقبول و دعای در این ماه مستجاب و افرادی که نتوانند از این ماه به درستی استفاده کنند شقی هستند.

وی با توجه به نزدیک بودن انتخابات 1400 افزود: شب انتخابات در کشور ما به منزله شب قدر سیاسی است که می توان در روز انتخابات با توجه به اینکه یک روز می باشد اما آثار آن در سال های متمادی در کشورباقی بماند و نمونه آن ابتذال فرهنگی در دولت اصلاحات که در سال 76 شروع شد اما تاکنون ادامه دارد.

حجت الاسلام کماسی گفت: وظیفه ما پاسداران بعنوان حافظان انقلاب و روحانیت بعنوان مبلغان دین روشنگری  و تحریک و سوق دادن مردم جهت ایجاد مشارکت حداکثری و گسترده و حضور پای صندوق های اخذ رای می باشد چرا که حضور حداکثری سیلی سختی بر صورت دشمنان ملت می باشد وحضور حد اکثر اهم و انتخاب اصلح مهم بشمار می رود.

وی در پایان باتوجه خطر فضای مجازی در جامعه گفت: باتوجه به وجود ویروس کرونا  و بهره برداری سیاسی دولتمردان و به تعطیل کشاندن مراسمات و جلسات مذهبی، سیاسی و بصیرتی متاسفانه کشور به سمت حکمرانی فضای مجازی سوق پیدا کرده است و غربزده ها نیز با توجه به در اختیار داشتن این فضا درحال کم ارزش نشان دادن ارزش های انقلاب می باشند که این خطر و هشداری بزرگ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار