مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت:
سراوان- حجت الاسلام بامری گفت: شهید مطهری در اندیشه و عمل جزء چهره‌های سترک در تاریخ بود.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۸۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

حجت الاسلام مجتبی بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان با تبریک فرارسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و نام شهدای فرهنگی به ویژه شهید مرتضی مطهری گفت:  هفته عقیدتی و سیاسی یادآور شهادت یکی از بی نظیر‌ترین مردان مجاهد، بصیر، عالم، پا به رکاب مکتب رسول خدا (ص) شهید مطهری است که شالوده انقلابی در مبانی فکری از ذهن این فرد تراوش کرده است.
 
وی بیان کرد:شهید مطهری در اندیشه و عمل جزء چهره‌های سترک در تاریخ بود و از آنجایی که دشمن تاب دیدن چنین اشخاصی را در انقلاب اسلامی ندارد، این فرد مجاهد ولایی و انقلابی را به شهادت رساند.   
 
این مسئول تصریح کرد: امام خمینی (ره) با برافراشته کردن پرچم انبیاء و اولیاء یک تحول در دنیای بشری ایجاد کرد و امروز مفتخریم که در انقلاب اسلامی پرچم دار این مکتب و انقلاب هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه امروز با همراهی و همدلی پرچم داری نظام، سلیمانی‌ها تجلی پیدا کرده است، افزود: این هفته یادآور چهره کم نظیر در تفکرو مباحث عرفانی و معنوی است که در میدان مجاهدت مرگ را در آغوش می‌گیرند.

حجت الاسلام بامری شهید سلیمانی را الگو و چهره درخشان عنوان کرد و ادامه داد: امید است با اجرای برنامه‌های فرهنگی، معنوی و فکری ترویج گر اندیشه و تفکر شهید مطهری باشیم.

ارسال نظرات