صبح امروز بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان میزخدمت به مناسبت شکست آمریکا در طبس را با هداف رفع مشکلات شرکت‌ها و کار خانجات استان کردستان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۹۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این میز خدمت تخصصی که به همت بسیج ادارات سپاه بیت المقدس کردستان انجام گرفت مسئولان شرکت توزیع برق، شرکت گاز، شرکت شهرک‌های صنعتی پای درد دل مسئولین شرکت‌های کارتن گستر زاگرس و شرکت الماس کاسپین نشستند و توسط مسئولین مربوطه قول‌ها ومساعدت‌های لازم به جهت رفع مشکلات صورت گرفت که خلاصه آن به شرح ذیل می‌باشد داده شد.

در این میز خدمت شرکت گاز متعهد گردید که با معرفی پیمانکار ذی صلاح طراحی خط گاز انجام گیرد و این سازمان بر حسن اجرای کار و رعایت استاندارد‌ها ناظر خواهد بود و همچنین شرکت شرک‌ها نسبت صدور مجوز برداشت گاز از خط در شهرک صنعتی منطقه ۱ اقدام نماید.

در ادامه شرکت گاز متعهد گردید در صورتی که میزان مصرف کمتر از ۱۶۰ مترمکعب باشد نسبت به نصب علمک شرکت الماس کاسپین بدون اخذ هزینه اقدام خواهد شد.

شرکت توزیع برق استان نیز در این سرکشی متعهد گردید نسبت به تسریع در واگذاری انشعاب و احداث پست برق در شرکت کارتن گستر زاگرس اقدام نماید و با هماهنگی‌های صورت گرفته ومذاکره با پیمانکار و تسریع در فعالیت‌های باقیمانده اداری در شرکت الماس کاسپین خدمات انجام گیرد.

محمد رضا رمضانزاده مسوول بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان، هدف از برگزاری این میز خدمت را دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و دیدن مشکلات از نزدیک و تلاش برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها دانست و عنوان نمود: مسوولین در هر شرایطی و بر حسب مسولیتشان باید از مردم و مشکلاتی که سد راه آنان است دستگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات