آقازاده گفت: اهالی روستای ابراهیم آباد ۵۲۰ متر زمین به صورت رایگان برای ایجاد این طرح فرهنگی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۸۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه  آیین بهره برداری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای مشاغل فنی گازرسانی گفت: برای ایجاد این مرکز آموزشی، یکی از ساختمان های اداره کل فنی و حرفه ای  با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به طور کامل بازسازی، تجهیز و در اختیار کارآموزان مشاغل فنی گازرسانی به مدت پنج سال قرار گرفته است.

 

 وی افزود: بهره برداری از این مرکز آموزشی، اقدام زیربنایی مناسبی در راستای آموزش مهارت‌های حرفه‌ای به ویژه صنعت گاز شد.

 استاندار مرکزی اظهار داشت: متقاضیانی که بخواهند به بازار کار ورود کنند و همچنین افرادی که جذب شرکت ملی گاز استان شوند می توانند از این ظرفیت و فرصت مناسب بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک طرح فرهنگی نیز گفت: روز جاری در روستای ابراهیم آباد عملیات اجرایی یک فرهنگسرا نیز کلید خورد.

وی بیان داشت: اهالی روستای ابراهیم آباد ۵۲۰ متر زمین به صورت رایگان برای ایجاد این طرح فرهنگی اهدا کردند.

آقازاده عنوان کرد: عملیات ساخت فرهنگسرا که شامل موزه و مجمتع های گردشگری و کتابخانه است که در سه طبقه توسط یک خیر با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: امید است که با این اقدام مناسب در روستای تاریخی ابراهیم آباد که دارای قنات و حمام تاریخی و همچنین ناحیه صنعتی است، مسائل و مشکلات این روستا را با حضور مسئولان ذیربط و خیران رفع کنیم.

 استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید زمینه و بستر لازم را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی این روستای تاریخی فراهم کنیم تا شاهد آبادانی و رونق بیشتر روستای ابراهیم آباد باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات