خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد

راهیابی ۱۴ دانش‌آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیاد‌های علمی کشور

نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند از راهیابی ۱۴ دانش‌آموز شهرستان نهاوند به مرحله دوم المپیاد‌های علمی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۹۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
راهیابی ۱۴ دانش‌آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیاد‌های علمی کشورمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی کشور که در ۱۳ رشته برگزار شد، ۱۴ دانش‌آموز از شهرستان نهاوند موفق شدند به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: از دبیرستان سمپاد فرزانگان، دانش‌آموزان هستی آسمانه در رشته زیست شناسی و رشته ادبی، کیانا صالحی در رشته نجوم و اختر فیزیک، ثمین بیات و نازنین زهرا سیاوشی در رشته شیمی و دنا کیانی در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه پیدا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اینکه از دبیرستان نمونه دولتی نیک اندیشان، دانش‌آموزان فاطمه صالح، مریم حبیبی و فاطمه کیانی در رشته ادبی به مرحله دوم راه یافته‌اند، افزود: از آموزشگاه سمپاد علامه حلی نیز دانش‌آموزان، علی سوری و سبحان صالحی در رشته زیست شناسی، محمدرضا ابوالفتحی در رشته ریاضی و رشته ادبی و امیررضا علیمرادیان در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع) دانش‌آموز، حسین دکامین در رشته علوم زمین و از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا دانش‌آموز، عسل پیرهادی در رشته شیمی موفق به راهیابی به مرحله دوم کشوری شده‌اند.

دارایی ضمن تبریک این موفقیت‌های ارزشمند و آرزوی توفیق برای این دانش‌آموزان در مرحله دوم این المپیادها، خاطرنشان کرد: این المپیاد‌های علمی شامل رشته‌های ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، سلول‌های بنیادی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک و ریاضی آزمایشی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات