زاهدان- مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان و عشایر آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا تعداد 300 بسته معیشتی بین عشایر بسیجی استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: با هدف مواسات و همدلی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در تداوم رزمایش کمک مومنانه، خدمت رسانی به عشایر نیازمند در دستور کار بسیج عشایری سپاهسلمان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

مدیر سازمان بسیج عشایریسپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تکریم نیازمندان است، افزود: طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات راه اندازی شد، و هم اکنون ماه ضیافت الهی بستری برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان است.

این مقام مسئول ادامه داد: در همین راستا روز گذشته به همت بسیج عشایر حوزه سیدالشهداء پیشین و حوزه شهید باقری بنت نیکشهر تعدادی غذای گرم طبخ و در بین افراد توزیع شد.

وی بیان کرد: در حیطه تحت پوشش این دو حوزه مقاومت بسیج عشایری ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در وعده افطاری بین روزه داران توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: تعداد هفتاد بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۵ میلیون ریال نیز در بین نیازمندان توزیع شده است.
ارسال نظرات